كلينيك زيبايي
 كلينيك زيبايي

كلينيك زيبايي


اينفلوئنسر ماركتينگ چيست؟


اينفلوئنسر ماركتينگ در جايي ميتواند شكل بگيرد كه چهره هاي محبوب در آنجا حضور دارند. بنابراين؛ غالبا شبكه هاي اجتماعي، به خصوص اينستاگرام، مي توانند مناسب ترين مكان براي بكارگيري اين روش نوين تبليغات در ايران به حساب بيايند. اينستاگرام؛ به عنوان يك شبكه ي اجتماعي پرجمعيت، محبوب، عكس محور و همچنين با فعاليت تعداد بسيار زيادي از چهره هاي محبوب و پرطرفدار در آن، دري را به سوي موفقيت و گسترش روش اينفلوئنسر ماركتينگ باز كرده است.

چه كساني مي توانند اينفلوئنسر باشند؟

شخصي كه به عنوان اينفلوئنسر انتخاب مي شود، بايستي چهره ي محبوبي بوده كه هوادارن زيادي را به خود اختصاص مي دهد. چنين شخصي مي تواند: يك خواننده، بازيگر، هنرمند، ورزشكار، مدل و …. باشد. اينفلوئنسر حتي مي تواند يك شخص عادي اي باشد كه به دليل سبك زندگي لاكچري يا ويژگي هاي ديگري كه او را از سايرين متمايز مي كند، داراي طرفداران زيادي شده باشد. ( يا به اصطلاح؛ همان شاخ هاي مجازي!!) چنين اشخاصي مي توانند براي انواعي از برند ها، بر قشر طرفدار خود تاثير گذاشته و اينفلوئسر ماركتينگ موفقي را به انجام برسانند.

ارائه دهندگان اينفلوئنسر ماركتينگ در ايران

● آژانس هاي تبليغاتي:

آژانس هاي تبليغاتي زيادي در ايران وجود دارند كه انواع تبليغات را در روش هاي مختلف ارائه مي دهند. اما در زمينه ي اينفلوئنسر ماركتينگ، به دليل تازه بودن اين روش، نتوانسته اند به صورت قدرتمند عمل كنند. در واقع؛ آژانس هاي تبليغاتي، اينفلوئنسر ماركتينگ را به صورت خدمات جانبي و در كنار ساير سرويس ها و خدمات خود ارائه مي دهند. در اين صورت؛ غالبا موفقيتي كه اينفلوئنسر ماركتنيگ مي تواند به ارمغان آورد را محقق نمي سازند؛ زيرا اينفلوئنسر ماركتينگ خود يك روش تبليغاتي قدرتمندي مي باشد كه بايد آنها به طور جداگانه و در يك حوزه ي تخصصي اجرا كرد و شاهد موفقيت فراتر از انتظار آن بود.

● لك لك:

لك لك؛ با داشتن تجربه ي منحصر به فردي در انواع تبليغات هوشمند از قبيل: تبليغات در تلگرام و اينستاگرام؛ براي اولين بار در ايران، اينفلوئنسر ماركتينگ را به صورت كاملا تخصصي و رسمي به اجرا درآورده و موفقيت هاي عظيمي را به ارمغان آورده است. لك لك با همكاري با چهره هاي پرطرفدار و محبوب، توانسته است اينفلوئنسر ماركتينگ را به بهترين نحو خود عملي كند.

● وب سايت هاي جديد و تازه كار:

اخيرا با گسترش اينفلوئنسر ماركتينگ؛ سايت هاي بسياري با هدف اجراي اين متود ماركتينگ جديد، شكل گرفته و فعاليت هاي خود را آغاز كردند. اما اين سايت ها به دليل نداشتن تجربه و تخصص كافي، نتوانسته اند اين متود را به خوبي اجرا كنند. به علاوه؛ اين سايت هاي نوظهور، ارتباط و همكاري كافي و مناسبي با چهره هاي محبوب ندارند. از نقاط ضعف ديگ اينفلوئنسر ماركتينگ اجرا شده توسط اين وب سايت هاي نوظهور؛ ميتوان به پلتفرم هايي با طراحي ضعيف اشاره كرد كه در موفقيت و نتيجه ي نهايي ماركتينگ بي تاثير نبوده اند.

لك لك چگونه اينفلوئنسر ماركتينگ را اجرا مي كند؟

از ديد لك لك ؛ اينفلوئنسر ماركتينگ، جايگزين بسيار عالي براي پيج هاي پرتعداد در اينستاگرام مي باشد. اين امر به دليل آن است كه؛ روش پيج هاي پرتكرار، ديگر كارايي لازم را نداشته و مي توان گفت به حد اشباع خود رسيده اند. لك لك ؛ اينستاگرام را به عنوان بستري برا اجراي اينفلوئنسر ماركتنيگ هاي خود انتخاب كرده است تا در كنار كاراكتر هاي پرطرفدار و فعال اين اپليكيشن محبوب و پرجمعيت، همكاري موفقي را در زمينه ي بازاريابي و كسب و كار آغاز كند.

لك لك ، اينفلوئنسر هاي خود را به حوزه هاي ويژه اي اختصاص مي دهد

لك لك براي كارايي بهتر اينفلوئنسر ماركتينگ، آن را به دسته هاي مختلفي تقسيم كرده و هركدام را به گروه خاصي از اينفلوئنسر ها مي سپارد. برخي از اين دسته ها عبارتند از: آشپزي، سبك زندگي، عكاسي، ورزش، موسيقي و … . به علاوه؛ لك لك ، دسته بندي ديگري را، در زمينه ي محتوا نويسي، براي اجراي با كيفيت تر اينفلوئنسر ماركتينگ در نظر گرفته است. به اين معنا كه عده اي از محتوانويسي را بر عهده ي اينفلوئنسر ها مي گذارد تا خود آنها؛ متن، عكس و … را براي تبليغ مورد نظر تهيه كنند. و نيز به عده اي ديگر؛ محتوا هاي آماده شده ي برند را مي سپارند تا آنها را منتشر كنند.

چرا لك لك؟

لك لك براي اولين بار در ايران؛ تبليغات هوشمند را در شبكه هاي اجتماعي راه اندازي كرده است. به علاوه؛ اينفلوئنسر ماركتينگ را به صورت رسمي ،تخصصي و با همكاري هاي موثري با اينفلوئنسر هاي عظيم و همگون، پيش مي برد. لك لك اولين و معتبر ترين تبليغات و بازاريابي با روش اينفلوئنسر را بنا كرده و موفقيت هاي بسيار بزرگي را بر جاي گذاشته است.

بي شك؛ تجربه منحصر به فرد لك لك در زمينه ي تبليغات هوشمند، راه موفقيت را براي اين برند هموارتر ساخته است. لك لك مي داند كه براي هريك از حوزه هاي اينفلوئنسر ماركتينگ؛ كدامين چهره ها مي توانند به نحو بهتري به عنوان اينفلوئنسر ايفاي نقش كرده و بهترين نتايج را حاصل كنند. لك لك مي تواند راهي هموار به سوي موفقيت كلان، با كمك تبليغات هوشمند، باشد.


بازدید : | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | نظرات (0) | ادامه مطلب ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان